Acest site folosește cookie-uri. Continuând navigarea vă exprimați acordul.  Accept

GiZ.ro – Doza de Gadgeturi
GiZ.ro – Doza de Gadgeturi

Cum te lupți cu reperele? (P)

Ultima modificare: 25 Mar 2017

Societatea de consum creează repere. Cam în fiecare industrie (sau pe fiecare categorie de produse comerciale) noi, în calitate de consumatori, ne lăsăm ‘furați’ de repere. Cele mai populare branduri, în aria comercială, atunci când nu sunt justificate de o experiență directă, personală (aleg brandul ‘X’ pentru că l-am testat și își confirmă valoarea) sunt – de cele mai multe ori – fie conjuncturale (de exemplu, primul intrat în piață), fie generate de bugetele de promovare pe care le are brandul respectiv. Și, în multe situații, alegem sau ne dorim un produs de marcă fără să existe neapărat o justificare logică, obiectivă.

Cel mai greu este să te lupți cu reperele. Este ca și cum te-ai lupta cu tradițiile sau cu ideile preconcepute; nevoia de integrare este la fel de puternică ca și opoziția la schimbare!

Și, totuși, ce fac producătorii cu un nivel mai redus de notorietate? Căci nu putem trăi doar cu top 3-uri… Inevitabil, în cele din urmă, ar pica în derizoriu…

În principiu au 2 șanse: produc mai mult și mai ieftin, astfel încât să livreze produse la preț mai mic decât brandurile vedetă sau inovează puternic, suficient încât să își asigure o poziționare serioasă prin calitate și nu prin preț.

Uneori e vorba de inovație tehnologică, alteori de elemente de design. În alte cazuri, este vorba de fiabilitate mult peste media pieței. Practic, se dezvoltă pe o nișă pe care, la rândul lor, devin reper.

kyocera ecosys articol repere

Kyocera este numărul 5 mondial în materie de soluții de tipărire. Pe piața românească a intrat în 2002, și după câțiva ani – suficient timp în care tehnologia și argumentele au putut fi testate – a înregistrat creșteri spectaculoase.

Cum reușește Kyocera, un brand secundar în piața echipamentelor de tipărire, să livreze un produs ‘superior’ competiției? Kyocera nu și-a propus să ofere caracteristici de avion unei imprimante, ci să creeze imprimante și echipamente multifuncționale extrem de fiabile. Așa că – pentru amatorii de curiozități – imprimantele Kyocera nu vor călca paginile îndoite și nici nu vor scoate petele de cafea de pe documentele oficiale. Vor avea însă toate funcțiile utile unei imprimante sau unei multifuncționale, vor fi extrem de fiabile, vor asigura un management eficient al documentelor, vor susține un nivel superior de productivitate și vor asigura unul dintre cele mai bune TCO din industrie.

Mai exact, cum?

Mecanismul echipamentelor de tipărire este simplificat. Dacă un echipament clasic poate conține până la 60 de piese, Kyocera este singurul producător al cărui mecanism conține doar 4 piese!

Materialele folosite sunt calitativ superioare. Cartușele Kyocera sunt din Siliciu Amorf (al doilea material că durabilitate, după diamant) şi conferă o durata medie de viaţă de până la 20 ori mai mare decât a celor produse de alţi furnizori din industrie.

Consumul de energie este redus cu până la 85%. Tehnologia Ecosys a fost creată în urmă cu 25 de ani și de atunci este continuu îmbunătățită.

– Echipamentele de tipărire Kyocera au amprenta redusă a emisiilor de carbon. Filosofia japonezilor de la Kyocera se concentrează pe respect față de om și față de natură, iar componenta ecologică a produselor Kyocera este una extrem de serioasă.

Iar dacă argumentele nu sunt suficiente, merita să mai menționăm faptul că, dintre toți furnizorii de echipamente de tipărire (imprimante și multifuncționale) Kyocera a fost primul producător care a separat tonerul de unitatea de imagine, reușind astfel să reducă drastic costurile totale de exploatare (TCO).

(P) Acest articol face parte dintr-o campanie sponsorizată.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Atenţie: Toate comentariile sunt aprobate manual, de aceea ele vor apărea cu o mică întârziere pe site, atât timp cât respectă regulile bunului simţ.